SupAA DupAA
BlackWhite?



Welcome to my blog . I hope you guys FOLLOW it baby ! Thankyou !!

Free FUCK for copydog and haters yeah !.


Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square



"240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Tiada lagi
Tuesday 4 October 2011 | 23:21 | 0 BlackWhite

Rindu weh dekat kau AA 
Dulu aku sayang dekat kau gila gila !
Kau pun balas benda yang sama dekat aku !
Janji sehidup semati konon !
Tiba-tiba aku dapat tahu yang kau dah ada GF lain .
Sedih aku time tuh kau tahu tak !
Time tuh aku dah tak tahu nak buat apa lagi !
Sejak kau buat aku macam tuh !
Aku tak berhenti menangis !
Sebab aku sayang kau gila time tuh !
Aku nak sangat kembali dekat kau !
Tapi kau dah sakit kan hati aku ! 
2-3 bulan lepas tuh *hari nih 
Kau contact aku !
Then kau kata kau SINGLE !
Tapi . bagi aku itu semua hanya khayalan bagi kau !
Kau minta maaf dekat aku ? aku maaf kan !
Tapi .
Kau tak tahu aku macam mana ?
Kau nak balik dekat aku kata nya ?
Aku nak terima kau seadanya .
Tapi aku fikir kan balik .
Mesti kau akan ulang kesilapan yang sama dekat aku nanti .
Aku tak nak kau sakit kan hati aku lagi !
Cukup sekali kau buat aku jadi begini !
Kau kata kau sayang aku !
Tapi nih kau buat ?
Hmmmm .
Maaf kan aku yeah kerana tak dapat memiliki hati mu lagi !
AKU STILL SAYANG KAU !




Older Post | Newer Post