SupAA DupAA
BlackWhite?



Welcome to my blog . I hope you guys FOLLOW it baby ! Thankyou !!

Free FUCK for copydog and haters yeah !.


Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square



"240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Adek angkat
Monday 5 December 2011 | 22:11 | 0 BlackWhite

Assalamualaikum tu all muslims :)

Okayy . nih aku nak cerita pula fasal adek angkat aku yang baru . comel tak ? handsome tak ? tak kan . aku taknak puji sebab nanti dia kembang semangkok .HIHI .dia nih baru saja form 1 . jarak setahun je pun . aku sayang budak nih macam BF aku and macam ADEK aku sendiri . yelah . kita tak ada adek . so kita amik adek angkat je la . dia caring . hari hari dia kejut aku bangun pagi . hari hari dia ingat kan aku suruh makan . sebab aku kalau break mesti tak nak makan . but . if dia tak ada topup aku topup kan dia . aku sayang kau dik . tadi kau buat aku nangis dik . aku bukan tak nak bagi tahu aku sakit or what . aku tak nak kau risau ja dik . aku sayang kau . biar lah aku hilang boyfriend janji aku tak hilang kau . tadi kau suruh aku pi rehat  . tapi aku degil .kaka memang degil tahu dik . so kau kena faham aku . actually thank's weh sebab kau faham cara hidup aku . aku sayang kau dik .

ILOVEYOU ADEK APIT . meh kaka kiss kau sikit . muahx :*



Older Post | Newer Post